Mailbeantwoording
We merken dat er steeds meer mensen de tijd nemen om uitgebreide vragen per mail te stellen. Het is bij ons in aanloop naar de feestdagen sowieso drukker, waardoor
we op het moment niet alle mails per direct kunnen beantwoorden. Zeker vlak na het weekend kan de reactietijd oplopen. We doen ons best, maar gelieve hier rekening mee te houden.
Afhalen en corona-maatregelen
We bieden nog steeds de mogelijkheid om orders af te halen. Wel willen we u verzoeken voor uw en onze veiligheid te overwegen of afhalen echt noodzakelijk is. In basis bieden we
de optie afhalen aan voor mensen uit de directe regio (Ommen en +/- 10 km. daaromheen). Kosten-technisch is verder rijden niet goedkoper dan de € 4,95 porto welke we berekenen.
Daarnaast verwerken we alle orders op volgorde van binnenkomst, zodat de optie "afhalen" niet het oeps-ik-ben-te-laat-met-bestellen-redmiddel is.
Vanwege de corona maatregelen en waakzaamheid staat de bezorging onder druk. Meer online bestellingen, grotere drukte bij de bezorgbedrijven,
gesloten winkels (en dus ook pakketpunten!). Vooralsnog gaan bij ons alle orders zonder noemenswaardige vertraging de deur uit, maar het is druk en zodoende lukt het niet altijd
alle orders direct dezelfde dag te verwerken.
Momenteel merken we ook dat de buffervoorraden van de groothandels onder druk staan, met daardoor tijdelijk niet leverbare artikelen als gevolg. We proberen hier zo goed mogelijk op in te springen
maar soms gebeurt het dat een verwachte levering niet compleet geleverd wordt. Uiteraard proberen we waar mogelijk iedereen zo snel mogelijk zijn of haar order te laten
ontvangen, maar helaas lukt het niet altijd om dat waar te maken, vaak met oorzaken buiten ons om. U kunt zelf met uw ordernummer en e-mailadres de orderstatus volgen, dit hoeft niet via het contactformulier:
bekijk orderstatus.
Wat kunt u zelf doen? Controleer track en trace, zodat er ook echt iemand thuis is. Een pakket dat naar een pakketpunt gaat dat gesloten is, of met beperkte openingstijden
is vervelend. Wij kunnen hier niets aan doen. U kunt ook uw orderstatus (orders van zowel Bruder-speelgoed.nl en Jongens-speelgoed.nl) op onze site checken:
check orderstatus.
Dit is sowieso handig bij bestellingen met onderdelen, maar geeft u ook informatie of een order al is verzonden, of misschien toch door is geschoven naar een volgende werkdag. Ook kan het zijn dat een
artikel toch wat langer op zich laat wachten. In basis staan artikelen op "voorradig" als deze op de plank liggen of de volgende dag met een levering binnen komen. Omdat het
de laatste weken een enkele keer is voorgekomen dat een specifiek artikel toch niet bij een geplande zanding meekwam, kan het voorkomen dat dat onderdeel uw order dan vertraagd.
We doen ons uiterste best, maar we kunnen helaas ook niet ijzer met handen breken. We hopen op uw begrip.
We wensen iedereen die getroffen is door de corona, zij het lichamelijk, financieel of door zorgen, sterkte, rust en wijsheid toe. Wij geloven
in een God in de hemel die boven dit alles staat, hoe moeilijk het soms ook is. Ter bemoediging: "Ik ben ervan overtuigd dat het lijden van deze
tijd in geen verhouding staat tot de luister die ons
in de toekomst zal worden geopenbaard."
Rom 8:18
Michael & Renate Koot
Remiko
Bruder-speelgoed.nl